Інструкція, як подзвонити оператору Vodafone, Lifecell і Київстар

Практично кожна людина користується послугами мобільного зв’язку. Бувають випадки, коли у клієнтів з’являються якісь проблеми або запитання, в такому разі приходить черга дзвонити оператору. Як це зробити? Не усі знають на пам’ять номер, а також не усі знають де його знайти. Звісно, основна інформація про тарифи, послуги, акції, завжди розміщена на сайтах мобільних операторів, але ж бувають ситуації, коли відповідь на питання може дати лише працівник. Отож, в даній статті ми максимально доступно пояснимо, а також надамо усі номери телефонів операторів Lifecell, Vodafone та Київстар, щоб кожен мав можливість в потрібний момент зв’язатись та вирішити проблему.

Як подзвонити оператору Vodafone

Тут є декілька способів і номерів для з'єднання з оператором Водафон. Все залежить від вашого місцезнаходження та від типу договору з компанією.

Перший і відомий більшості номер телефону - 111. Цей номер для фізичних осіб, які обслуговуються по контракту та тих, хто без контракту. Після набору вам запропонують вибрати зручну для вас мову, далі робот буде називати розділи з темами, а вам потрібно буде вибрати ту, яка найбільше підходить до вашої проблеми. В кінці робот скаже натиснути цифру для з'єднання з оператором. Очікування може тривати по різному, буває, що лінії не дуже зайняті і вам відповідають відразу, а є випадки коли треба очікувати довго. Дзвінки по цьому номеру абсолютно безкоштовні. У випадку, якщо у вас немає часу чекати на з'єднання з оператором, ви можете обрати пункт "Швидке з'єднання", але ціна буде 10 грн. Також існує додатковий номер 555 по якому і можна підключити послугу "Швидке з'єднання з оператором".

Наступний номер актуальний для абонентів Vodafone, котрі знаходяться за межами кордону України - +380505081111. По цьому номеру ви зможете вирішити усі проблеми по сім карті не дивлячись на те, що знаходитесь далеко. Врахуйте, що з'єднання за цим номером платне.

Для тих, хто телефонує з номера інших операторів або міського номера, то краще використовувати таку комбінацію - 0 800 400 111. Особливо цей номер підходить для людей з Києва.

Якщо ви відноситесь до корпоративних клієнтів, то існує два номери телефону для зв'язку з оператором. Все залежить від кількості прив'язаних номерів. Якщо у вашій корпорації 1-19 телефонів, то тоді дзвоніть на 050 462 00 04. Якщо ж номерів понад 20, то набирайте номер 0 800 400 001.

Існує ще один останній спосіб швидко з'єднатися з оператором та вирішити питання - це онлайн чати підтримки користувачів. Для цього не потрібно нікуди дзвонити, варто просто мати підключення до інтернету.

В підтвердження наданої інформації, скріншот з офіційного сайту Vodafone Україна.

Як подзвонити оператору Lifecell

В даного оператора зв'язку немає стільки номерів телефонів, як в попередніх. Яким би ви не були абонентом, чи то контрактним, чи корпоративним, чи самим звичайним по передоплаті, номер один - 5433. Щоб не слухати кожен раз одну і ту ж інформацію в надії на швидше з'єднатися з оператором, ми розповімо які кнопки треба натиснути, щоб витратити мінімуму часу. Для початку, після набору номера, оберіть зручну для вас мову (українську чи російську). Далі слухаєте робота до пункту 5, після цього тиснете 5. Далі все слухаєте до пункту 7 і після цього тиснете 7. Далі потрібно буде прослухати усе, що будуть говорити і дочекатись розмови вже з живим оператором. Звісно, це теж займе трохи часу, але значно менше.

Існує ще один номер, який підходить для дзвінків з будь-якого оператора або взагалі із стаціонарного телефону - 0 800 20 54 33.

Ну і останній спосіб поговорити з оператором - це онлайн-чат. Спосіб дуже зручний. Ви можете переписуватись про те, що турбує з оператором, при цьому не чекати безкінечно довго з'єднання по телефону.

В підтвердження наданої інформації, скріншот з офіційного сайту Lifecell.

Як подзвонити оператору Київстар

В Київстар теж є декілька номерів для вирішення проблем. Все залежить від типу договору. І так, для звичайних користувачів мобільним зв'язком існує номер 466. Він є безкоштовним. Щоправда, поки настане з'єднання з самим оператором, потрібно прослухати велику кількість інформації. Щоб не витрачати багато часу, ми подамо інструкцію що за чим варто натиснути.

І так, після набору номера телефону послухайте робота декілька секунд, далі тисніть кнопку 5, далі знову послухайте пару секунд і тисніть 9. Все, витрачено мінімум часу, а оператор вже вирішує ваші проблеми. До речі, для абонентів, які по контракту, теж підходить цей номер.

Бувають випадки, коли немає змоги телефонувати з мобільного телефона, тоді в хід йде звичайний стаціонарний. Для цього створений окремий номер - 0 800 300 466.

466 2 466 - це номер універсальний, він підходить для дзвінків з мобільного та стаціонарного телефону. За оплату говорити немає що, адже ціну встановлює оператор на тариф.

Для корпоративних клієнтів та юридичних осіб є окремий номер телефону - 477 або 0 800 30 04 73. Звісно, можна користуватись і попередніми варіантами, але так буде швидше і якісніше додзвонитися до оператора та отримати вирішення усіх проблем.

Існує ще послуга фіксованого зв’язку. Доступна для різних компаній. Для них створено номер телефону - 0 800 300 000.

Для людей, які знаходяться за кордоном, Kyivstar вигадав чудовий спосіб з'єднання з оператором. Абонент витратить менше часу та грошей (це безкоштовно). Вам просто потрібно набрати комбінацію *105*466#, натискаєте "дзвонити" і чекаєте поки з вами зв'яжеться оператор по Viber або просто за номером. Зверніть увагу, що оператор завжди телефонує з номера +380674660466.

Ну і останній номер для клієнтів, які користуються домашнім інтернетом від Kyivstar. Всі проблеми можна вирішити за номером 460 або 0 800 300 460.

В підтвердження наданої інформації, скріншот з офіційного форуму компанії Київстар..

За матеріалом Itech