У м.Дубно через відключення світла банкомат не видав готівку, тепер клієнтці прийдеться довго чекати на повернення коштів

В Україні через відключення електроенергії частина банкоматів перестає працювати під час проведення операцій. В результаті клієнти стикаються із ситуаціями, коли з їхньої картки вже списалися кошти, проте апарат не встиг їх видати до відключення електроенергії. Повернення коштів може відбутися протягом кількох днів, якщо ви користувалися банкоматом свого банку, і затягнутися на тривалий період, якщо використовували чужий банкомат.

"У такій ситуації відповідно до правил міжнародної платіжної системи заявка на повернення коштів подається за зверненням до банку, який видав картку, адже саме той банк може ідентифікувати вас як власника картки та перевірити, чи списані кошти. Зі свого боку ми завжди намагаємося максимально оперативно опрацьовувати запити, які до нас надходять", – зазначили співробітники ПриватБанку на профільному форумі Мінфін.

На таку ситуацію поскаржився клієнт банку у Дубні. "У місті Дубно знімала кошти в банкоматі ПриватБанку з картки Ощадбанку. Під час відліку купюр відключили світло. Там нас попередили, що це дуже довга процедура і свої кошти ми отримаємо нескоро. Цікавить, чому така довга процедура повернення і чи повернуться вони взагалі?" – поскаржилася клієнтка.

Помилка також може статися через технічний збій у банкоматі. І якщо інформація про такий збій відображається у служби підтримки, кошти можуть повернутись негайно. У протилежному випадку – доведеться чекати, поки перерахують залишок готівки.