Газета «Вісті Рівненщини» +380678370541 +380675894919 +380362695137

Рівненщина – лідер серед регіонів щодо обробки звернень громадян через COVID-19

При МОЗі створений всеукраїнський контакт-центр МОЗ із протидії поширенню коронавірусної хвороби. Відтак, зателефонувавши за номером 0-800-60-20-19, кожен громадянин може отримати офіційну та вичерпну інформацію з усіх питань щодо COVID-19.

До роботи контакт-центру МОЗ задіяно 150 операторів, у тому числі з Рівненщини. Якщо операторам необхідне уточнення інформації, - таке звернення з центру реєструють у відповідній CRM-системі, яка автоматично надсилатиме його на розгляд до місцевого органу влади відповідно до компетенції. А після отримання необхідної інформації оператори зв’язуються із заявником, щоб її озвучити.

«У нас є регіони, які максимально оперативно відпрацьовують звернення громадян. Там мінімальна затримка на відповідь, яку надає контактний центр. У першу чергу, лідерами таких звернень, обробки та співпраці з МОЗом по лінії COVID-19 контактного центру є такі області: Рівненська, Волинська, Вінницька, Полтавська, Черкаська, Хмельницька, Тернопільська, Одеська, Миколаївська, Львівська, Житомирська та Херсонська області», - повідомив заступник міністра охорони здоров’я з питань цифрового розвитку Ярослав Кучер.

Нагадаємо, на Рівненщині також налагоджена комунікація з мешканцями області через гарячу лінію 0 800 500 078, на яку з початку карантину звернулося близько 9 тисяч людей. Гаряча лінія працює у цілодобовому режимі.


Рівненська \ОДА

Читайте також

К сожалению, браузер, которым вы пользуетесь, морально устарел,
и не может нормально отображать сайт.

Пожалуйста, скачайте любой из следующих браузеров: