Поблизу Зарічного почали розкрадати колію

На офіційному Інтернет-представництві Президента України оприлюднили електронну петицію, що має на меті врятувати від закриття найдовшу в Європі вузькоколійку «Антонівка – Зарічне».

За інформацією 0362.ua.

Відповідний документ розмістили 10 лютого. Ініціював петицію Кульчинский Микола Георгійович. Небайдужі до подальшої долі «поліського трамвая» мають 88 днів, аби зібрати 25 000 підписів.

За інформацією Район.Вараш, станом на 09:00 12 лютого петицію підтримали 389 підписантів.

«Закликаємо припинити дії «Укрзалізниці» з фактичного знищення найдовшої вузькоколійної залізниці в Європі протяжністю 106 кілометрів. Це залізниця «Антонівка – Зарічне», яка пролягає через мальовничі території озерного краю Полісся в північних районах Рівненської області. Залізниця, яка в народі з любов’ю називається «Кукушка», а також «Поїздо?к», «Поліська вузькоколійка», «Трансполіська магістраль».

Рух колійного транспорту тут зупинено з березня 2020 року у зв’язку з карантином. Нині «Укрзалізниця» відмовляється його відновлювати й здійснює свідомі кроки для прямого знищення цього унікального інфраструктурного об'єкта, який має величезне історико-культурне та господарське значення, а також суспільно-економічний, гуманітарний та туристичний потенціал.

Згідно з офіційними заявами «Укрзалізниці» збитки «Поліської вузькоколійки» склали за минулий рік 16 мільйонів гривень. Її утримання для цього багатющого відомства із непомірними заробітними платами топ керівників, як вони заявляють, є – нерентабельним.

Однак, пасажирські перевезення на залізниці всюди у світі є нерентабельними, а вузькоколійка «Антонівка – Зарічне» є унікальним інфраструктурним об’єктом, значення якого для Полісся та України в цілому переоцінити просто неможливо.
 

"Вимагаємо від керівництва держави – ухвалити низку невідкладних рішень, які б змусили «Укрзалізницю» відновити повноцінну та ритмічну роботу вузькоколійної залізниці «Антонівка – Зарічне» та її підтримку у належному стані", – йдеться у тексті петиції.

Відомо, що з першого грудня, коли входить у дію Наказ "Укрзалізниці", вивільнені/переведені на інше місце роботи/звільнені згідно з заявами: машиністи депо Антонівка у повному складі, начальники та чергові станцій Антонівка, Володимирець, Біла, Зарічне, обхідники колій 2/3 складу, провідниці. Натомість лишаються лише сторожі з їх бригадиром.

Ще не встигло остаточно припинити діяльність депо "Антонівка", як уже  почали розкрадати  колії поблизу Зарічного. Проте працівникам дільниці вдалося зашкодити зловмисникам-мародерам та відновити полотно. Чи не повториться таке у будь-який момент знову на протяжності 106 кілометрів вузькоколійки?

Цілком імовірно - адже "ламати- не будувати", а ще "не своє - не  шкода".