Газета «Вісті Рівненщини» +380678370541 +380675894919 +380362695137

Автобан Рівне-Київ не буде платним

Дороги, які будують в Україні у рамках державно-приватного партнерства, не передбачають стягування плати за проїзд. Водночас держава веде діалог з інвесторами щодо розвитку доріг на умовах концесії.

Про це заявив міністр інфраструктури Олександр Кубраков, таким чином спростувавши поширену деякими ЗМІ інформацію щодо будівництва шести платних автобанів.

Нагадаємо, у жовтні 2020 року Міністерство інфраструктури, Укравтодор, Світовий банк і Міжнародна фінансова корпорація в Україні презентували Першу програму державно-приватного партнерства у дорожній галузі.

Зокрема, йдеться про 6 ділянок доріг загальною протяжністю 1 500 км, які були відібрані для потенційних пілотних проєктів: Харків — Дніпро — Запоріжжя, Бориспіль — Полтава, Херсон — Миколаїв, Київ — Житомир — Рівне, Ягодин — Ковель — Луцьк, Дніпро-Кривий Ріг — Миколаїв.

«І вкотре нагадую, адже наша позиція тут незмінна – дороги «Великого будівництва» ніколи не будуть платними, - підкреслив міністр інфраструктури. - У рамках цього проєкту плати за проїзд не буде. Внески інвестора компенсуватимуться з державних коштів. Тобто, фактично, йдеться про своєрідний формат оплати частинами, який у світі більше відомий як «availability payments» або «плата за доступність».

За його словами, державі такий проєкт гарантує швидке оновлення доріг, а інвестору – довгострокові прибутки, адже він отримає контракт на утримання дороги протягом наступних 20-25 років.

Наразі в Україні немає жодної дороги загального користування, яка побудована за кошти приватних інвесторів. Водночас у розробці є два проєкти: будівництва дороги Стрий – Мукачево і Краковець — Броди — Рівне. Формат співпраці — державно-приватне партнерство чи концесія — ще не визначено.


Рівненська ОДА

#дороги  # 

Читайте також

К сожалению, браузер, которым вы пользуетесь, морально устарел,
и не может нормально отображать сайт.

Пожалуйста, скачайте любой из следующих браузеров: