«Вісті Рівненщини» газета обласної ради
14 Листопада 2018 року

Ефективна робота без маркетингу – неможлива

25 жовтня в Україні відзначається день маркетологів, творців реклами, майстрів піару і креативу. Маркетинг та реклама сьогодні зумовлюють рівень цивілізованості економіки і соціальних комунікацій.

Розвиток реклами безпосередньо впливає на рівень демократії в державі і процес творення громадянського суспільства. Напередодні Дня маркетолога вирішив дослідити новий економічний напрям підготовки, який відкрився рік тому у НУВГП. Для більшої об’єктивності буду розглядати цей цікавий напрям професійної підготовки з точки зору викладача та студентів.

 

Погляд професора
Мар’яна МАЛЬЧИК,
доктор економічних наук, завідувач кафедри маркетингу НУВГП:
– Для мене у сучасному просторі побудови моделі ринкової економіки на макро- та мікрорівнях маркетинг є однією з найперспективніших спеціальностей, яку можна отримати за економічним фахом. Сьогодні результативна робота будь-якого підприємства без застосування маркетингу неможлива. Дуже часто підприємства і працюють неефективно, оскільки їх керівники не розуміють, навіщо їм маркетингові служби і такі спеціалісти.
Маркетинг - це така спеціальність, де кожна людина може знайти себе. Якщо людина має математичне мислення, для неї ідеальним буде проведення маркетингових досліджень. Якщо ви творча людина - то ви рекламіст: рекламні слогани, творчі ідеї, поєднання кольорів - це не лише ваше хобі, пристрасть, а й покликання, знання та вміння професіонала... І таких прикладів багато. Під впливом маркетингу студенти стають більш креативними, впевненими у собі. Я постійно наголошую студентам, що коли навіть станеться так, що їм не доведеться працювати маркетологами, то все життя вони повинні займатися самомаркетингом - презентувати себе, налагоджувати стосунки із суспільством.
Що стосується розвитку в нашому ВНЗ економічного напряму підготовки «Маркетинг», то хочу наголосити, що цією спеціальністю цікавляться не лише випускники шкіл, а й коледжів. Тому наразі у нас навчаються чотири групи майбутніх маркетологів. Причому дві групи утворилося з випускників шкіл, а дві - з випускників коледжів. Окрім того, кафедра налагоджує партнерські зв’язки з дружніми кафедрами провідних українських вишів. Укладено ряд договорів про співпрацю з потенційними роботодавцями, кілька рекламних компаній та відомих торговельних фірм зацікавились нашими студентами.
Намагаємося організовувати студентам проходження практики на таких підприємствах, де вони можуть застосувати і максимально закріпити свої професійні навички. Приємно відзначити продуктивну співпрацю з Українською Асоціацією Маркетингу. На завершення щиро вітаю всіх колег зі святом. Бажаю всім особистого щастя, професійної реалізації, достатку та благополуччя! Ми цього варті!

Думки студентів
Олександр СОЛОП,
 студент 4 курсу напряму підготовки «Маркетинг» НУВГП:
- При дослідженні пропозицій роботодавців я з’ясував для себе, що на сьогодні це одна з перспективних та найбільш затребуваних професій не лише в Україні, а й в інших країнах. Цікаво, що всі підприємства займаються маркетингом, але дехто з них називає цю діяльність по-іншому, вони створюють відділи збуту і так далі, але все це є видами маркетингу. Я надзвичайно щасливий, що навчаюсь на спеціальності «Маркетолог». До того ж, при знайомстві з викладачами і подальшому спілкуванні з ними я лише переконався у своєму правильному виборі.
Марина ТРОФИМЕЦЬ, студентка 1 курсу напряму підготовки «Маркетинг» НУВГП:
– Я чітко знаю, що хочу від життя, і впевнено йду до реалізації своїх цілей. У вересні 2014 року в статусі студентки групи МАР-11 розпочала навчання в НУВГП. Наразі почала активну роботу над формуванням своєї конкурентоспроможності як фахівця, у тому числі як член студентського наукового гуртка «Клуб маркетологів», який очолює доцент кафедри маркетингу Олена Володимирівна Попко.
Записав Віктор ДІДУК,
студент 4 курсу напряму підготовки
«Маркетинг» НУВГП

Версія для друку
43
від 24.10.2014р.
  0
Коментарий
CAPTCHA Image
Архів номерів

© 2010 Газета обласної ради «Вісті Рівненщини»

Всі права захищені діючим законодавством України. Будь-яке порушення прав переслідується в судовому порядку. Будь-яке відтворення інформації з сайту можливе лише з дозволу редакції.

Дизайн студія «VIVA»